Vårens släktforskningskurs

Jag vill på detta sätt skicka en hälsning till kursdeltagarna på ABF - släktforskningskurs. nybörjare i Göteborg.
Vi har träffats tio gånger i Odinskolan och fördjupat oss i släkrforskningens mysterium. Det har varit roligt och spännande att vara cirkelledare för denna grupp. Vi lär inte bara känna varandra utan blir även bekanta med försvunna fäder, ynglingar som farit till Amerika och många fler. Det blev många spännande diskussioner!

Så än en gång, tack för en fin gemenskap och lycka till med er fortsatta forskning.

Kommentarer
Postat av: Annica V

Ja, men så hade vi ju en toppenlärare också...

2010-04-29 @ 22:12:29
Postat av: Bill Britmer

Hej igen Kristina!



Skickar det E-mail som jag tidigare skickade till dig tidigare i kväll, till denna sida också!



--------------------------



Hej Kristina!



Tack för en mysig kurs där vi lärde oss både de ena o andra, vi har väl blivit halvproffs på släktforskning, eller hur?



Den var enl mitt tycke både proffsig och familjär och vårt umgänge varje vecka var något som jag såg fram emot och tyckte det var kul att komma till.



Många trevliga och engagerade människor... och jättetrevligt att sitta o fika och utbyta åsikter. O den som höll i det hela var du, skötte det gôrbra!



Synd att jag inte kunde komma på avslutningsdagen... pga de skäl som jag angivit.



Extra synd var att jag inte kunde delta i insamlingen av den bukett blommor som du tydligen fick. Vi får väl träffas en annan gång, så kan du få ett litet erkännande på något lämpligt sätt...



Avslutar med en kul "Revygrej" som jag skickar med, tror att du gillar denna snutt som jag kallar "Körvastånk". Klicka på nedanstående så kan du skratta en stund och



Ha en God Helg

/Bill



Hälsar också alla mina kurskamrater en God Valborg och en avkopplande 1:a Maj. Glöm nu inte att kolla nedanstående site, är skitkul!!!



http://www.youtube.com/watch?v=m7SKzDe2whk

2010-04-29 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0